Vad tiden går fort

Gcik typ upp för mog på riktigt att jag faktiskt snart är klar med min examen och att jag tagit mig igenom tre hela år i Uppsala känns helt sjukt, har varit både roliga coh jobbigt från och till men allra mest bra. Uppsala kommer alltid var en toppen stad med många bra minnen!
Idag kunde jag med lättnad kryssa av en kurs, vi hade genomgång av tentan, ren formalitet, idag och fick tillbaka dem och jag klarade kursen - check! Inte allt för jobbig och faktiskt rätt lätt förtjänta poäng tillskillnad från mardröms teorikursen vi har nu.. Den kommer aldrig gå vägen, assvår och ingen motivation till att plugga, ingen bra kombi. Men jag har en och en helv vecka typ på mig att föröska fixa problemet. Ska göra mitt bästa men tvivlar starkt på resultatet...
Men har iaf en massa roliga helger att se fram emot:) Massa kalas, inte för att det är direkt ovanligt för mars i min lilla släkt;)
Bara jag kommer förbi denna tenta, vilket är ett stort bara, så blir det sedan C-uppsats för hela slanten och sen är jag klar.. Jag kan konstatera att det är grymt skönt att veta att jag har både jobb och boende fixat även när skolan är över iaf för en tid, sådan lättnad. har dessutom lyckats blivit med bil snart iaf, eftersom jag behöver då det är en bit till jobbet. är lite läskigt vad bra det flyter på just nu, väntar bara på gropen..
Bäst att njuta medans det vara:)
Kan knappt fatta att det snart redan gått tre år!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fattar inte heller att det har gått så lång tid redan!! Du kommer klara tentan maria! Kramar!!!!

2011-03-19 @ 23:12:19
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 08:42:12
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Postat av: Camilla W

Nej det är sjukt vad tiden går. Dock har jag kanske ett tag utbildning kvar. Satsar ev på dubbelkandidat alternativt en magisterexamen. Det får vi se. Men ja det är läskigt vad tiden går fort.

2011-03-30 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0