Älskade lillasyster

Så i Torsdag kom en av de värsta nyheter, de ringde från akademiska i Uppsala och samtalet började med "vet du att din syster varit med om en olycka?" Behöver jag säga mer, ett sånt samtal vill man inte ha och för att fatta det kort, Lina hade blivit påkörd när hon var ute och sprang i Uppsala, och enligt polisen var det i 65km/h. Tänker inte gå in på det så mycket men hon klarade sig mirakulöst bra bara hjärnskackning, spricka i kinden och lårkaka. Även om det är för mycket så är det ändå tack och lova.
..men efter att ha fått de nyheterna, innan vi kunde träffa henne och även lite efter det när vi inte visst eom det var något mer fel- kan sägas vara några av de värsta dagarna. Hur kan det hända min söta lillasyster
Här ska dock ett stort tack ges till min älskade pojkvän - Dennis du var verkligen min klippa genom detta och det betydde så mycket mer än jag kan säga!
Men det här inlägget är till lilla skrutt Lina min allra käraste och enda syster som känner mig som igen annan, vad skulle jag någonsin göra utan dig! Så stora krya på dig tills vi ses igen, så snart jag kommer hemåt igen!
All kärlek lillasyster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0