Hektiska dagar

Så nu var det ett tag sen igen men det har varit mycket sen terminen började på alla sätt och vis.
kan börja med att nämna den smått fantastiska Sälen weekenden förra helgen, så fantastiskt roligt även om jag olyckligtvis hamnade i en svart backe en gång(kom dock ner utan att vurpa men inte mycket mer). Sagolikt väder och fantastisk sällskap med roliga dagar i backarna, och mat, fest, spel och afterski på kvällarna.
Så drog veckan igång igen och är lite efter med skolan nu vilket gör mig en aning stressad även det faktum att vi verkligen måste komma på ett ämne till c-uppsatsen:S
Måndagen blev skola följt av middag hemma hos Stafström på kvällen, vilket var både mysigt och gott:)
Sen har det varit fullrulle!
Skola hela förmiddagen och dagen och sen hela eftermiddagen ordningställande innför kontaktdagarna. och jäklar vilka tunga och bökiga möbler skolan har, speciellt när de ska ner en våning! Upp packande av montern visade sig också vara lite av utmaning men gick tillslut och sen blev det ballong fix och jag kunde tillslut ta mig hem till strax efter åtta, puh!
Idag gick jag upp strax före sex för att ta mig i tid och börja dagens arbete på kontaktdagarna kl 7 vid eko, och hela dagen har jag varit företagsvärd för tns-sifo ett härligt gäng och mycket lärorikt, men man blir trött..
Skulle egentligen i väg på mingelkväll också men när jag släppat mig hem vid fem orkade jag verkligen inte och därför blir det lite plugg, mat och disk hemma innan det blir tidig säng! Får ladda för gasquen imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0