Ojoj

Nu har det varit uppehåll igen jag vet men det finns en bra anledning är så sjukt mycket i skolan nu att jag håller på drunkna av plugg, startar dagen i skolan vid åtta och sen är det plugg hela dagen, uppgifter, HWA varvat med föreläsningar och Problem Solving och när jag äntligen kan bege mig hemåt vid fyra halv fem, hav fyra om jag har riktigt tur är jag helt slut i huvudet och då behöver jag fortfarande läsa, för faktum är att jag fortfarande har några kapitel kvar att läsa in och idag är det officiellt mindre enn vecka kvar till tentan... Tack och lov att jag har Jenny och Johanna att plugga med något som ser till att man gör vad man ska och försöker få något gjort.. Vi lev iaf klara med HWA 2 idag,YES!! sjukt skönt! SÅ nu är det dags att försöka klämma in lite tenta plugg, efter att ha kikat på lite övningstentor kunde vi konstatera att vi hoppas på mycket tolkning och hypotestest för då har vi faktiskt en chans, helst inte alltför mycket OLS eller GLS eller härledningar, snälla!!
Idag fick jag en glad överraskning med posten iaf, två nya filmer och en hyrfilm från nätet Yey:) Så älskar film, så idag efter skolan blev det en paus då det blev tända ljus, släckta lampor (för ja det var typ mörkt när jag kom hem) och en hög chokladbegär(kan vara bästa kakorna någonsin!) och en view av The Runaways som jag tyckte var mycket sevärd och grym musik. Så nu spenderar jag resten av kvällen med försök till plugg men med Joan Jetts & the blackhearts och The Runaways i bakgrunden:)
Verkar tack och lov också som förkylnigen som hoppade på mig igår släpper taget lika fort igen, vilket jag är så tacksam för, har verkligen inte tid att vara förkyld, om man har tid kan det ju faktiskt vara lite mysigt att spendera några dagar under filt och bara inne mys med massor av varm choklad!
Så imorgon och fredag blir också helpluggdagar och förhoppningsvis börjar man känna sig redo för tentan! Kan dock se fram emot tenta firande när vi väl blir av med tentan, lutar nog mot Norlandicum:D
Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0