Ekonometri...

Så nu är ekonometrin verkligen igång det är sjukt mycket att göra, sitter i princip hela dagen och pluggar i skolan och är helt slut nr man kommer hem och orkkar inte mycket trots att jag borde sätta mig och läsa.. och förståelse är väl sådär men det blir långsamt bättre.. kan dock bara konstatera att 7,5hp kurser inte är min grej riktigt tempot är så sjukt högt iaf på de kurser vi har nu och formlerna är inte att leka med.. Idag fick vi dessutom veta att vi antagligen får tillbaka tenta resultatet imorgon, nervöst!! Snacka om att jag verkligen vill klara det men tvivlar på att jag gjort det:/

Har dock hunnit med simning imorse och liten sväng på stan med LIna, mys! Dessutom har jag inhandlat första julklappen idag! och dessutom blev det en chokladmuffins:) En lite rolig till jag vann gratis wafers på ICA:s lotteri:D


Lösningen på EN enda uppgift tog läraren alla FYRA tavlor att skriva
ut, gällde att hänga med i svängarna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0