Before I Fall

...kan vara en av de finaste böcker jag läst på länge även om den var mer än lite sorglig.. och kanske inte det bästa att göra dagarna innan tentan speciellt när jag vet att jag har svårt att släppa bra böcker innan jag läst klart dem.. men planen är nu iaf att plugga en del av vad som är kvar av dagen för imorgon kl 8 är det tenta.. Så nu väntar jag bara på att kaffet ska koka upp och så blir det lite fika, sen blir det träning av härledningar för testen tror(och hoppas jag) sitter och sen blir det nog simning på eftermiddagen och sen en lugn kväll med ett NCIS!
Hade förresten en mycket mysig helg hemma på Fröjdberget i helgen, fick till och med ut föräldrarna att grilla korv nere vid sjön på lördagskvällen:) Det var precis en lugn helg där jag kunde bara komma bort från allt jag behövde, få lite balans i tillvaron, hur kan man inte sakna Fröjdberget... Dessutom passerade dennis en snabbis innan jag fick lov att åka till tåget på söndag kvällen, mys:) Dessutom kul att ut och köra lite speciellt skogsvägen mot Borlänge,)
Nu blir det fika, plugg, tenta och firande imorgon och sen FYRA hela LEDIGA dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Du har helt rätt Fröjdberget kan jag fortfarande sakna lite, men då kan jag ju bara ta mig en lite tur upp Ses snart

2010-10-26 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0