Tisdagmorgon

Efter en som vanligt bra helg först hemma och sen hos Dennis, där det bland annat blev brownies som smakade lite som schweizernöt och guitar hero, kan inte helgen sägas varit annat en mycket bra! Måndag morgon alltid lika trist att behöva åka från dennis men denna morgon som var tänkt att bli lugn blev inte det när jag kom på att oppss! jag ska iväg på blodgivning så jag slängde ihop mina grejer och drog på mig kläder och skyndade i väg och hann nästan upp till lasarettet i tid men det gjorde inget eftersom de inte hade några andra som väntade, fick en extra t-shirt också eftersom jag lämnat ett tag nu:) Det som inte var bra att jag kände av det nästan direkt och illamående, trötthet och yrsel följde mig resten av dagen, blääh men men idag har det gått över:)
I måndags körde nya kursen igång igen och ska tydligen vara den svåraste av kursena:( och våran lärare varnade att vi kommer drunkna i algebra:(( vilket inte känns så lockande då vi har math idag.. Det blev även handling och potopurjosoppa igår!
Min kursbok har kommit men eftersom mitt postfack inte vill öppna sig får jag inte tag på den..
Idag blir det städning, ser hemskt ut här, math och sen ev. simning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0