Ny vecka, ser ut som takten snart kan dras ner lite:)

Så tentan i fredags gick nog inte väg, ska till ett mirakel om det ska gå bra- jäklar vilka luckor och blackout som kom, tidsserie analys kan slänga sig ivägen.. blir ett nytt försök 17..
men skitsamma för helgen var helt fantastisk, perfection:) förutom att jag låste fast cykeln och tappa nyckeln men det ska jag fixa i veckan!
Nåja helgen:) På fredag kväll tog sig Dennis hit och det blev lite kvällsmys med tacos och tända ljus, med lätt snöstorm ute, vilket märktes dagen därpå då fick fick gräva ut hans bil och ännu mer i enköping då den var fullständigt borta..
Lördagförmiddag blev LÅÅNNNNNNNNGGG sovmorgon och sen bara lugn och mys med lite frukost och en del godis:) sen bar det av till enköping och hotellet, rolig biltur som alltid:) Hotellet var jättefint och där möte vi även upp hans föräldrar och efter att ha tagit det lugnt och fixat till oss blev det taxi till regementet där 50 års festen var. Jätte fina lokaler och alldeles för god mat, trodde nästan jag skulle spricka, inte lika illa som i Amsterdam dock men på G
Sen vad kan man säga toppen kväll med bra sällskap, snöigt väder och vad annat än mysigt kan en hotellnatt vara, väldigt fluffiga täcken! men lite väl varmt på rummet..
Hotell frukosten smällde som vanligt högt! Efter en lugn morgon blev det en biltur hemåt i snövädret, vilke inte var helt fel det heller! med ett stopp hos fredriks nya lägenhet och lite julshopping, följt av julpynt i Dennis lägenhet, blev riktigt fint och mysigt!
Efter lite mat var det dags för mig att ta bussen mot fröjdberget för lite adventsmys på kvällen:)
Vilket ledde till en tidig morgon idag och tillbaka till Uppsala och skolan, vi blev dock relativt snabbt klara med HWA2 efter bara lite trubbel med datan, sen följt av vad kan ha varit en av de segaste föreläsnigarna på länge, inte för att det var tråkigt eller ointressant utan jag var bara helt slut inte ens kaffet hjälpte. Det kan ju ha något att göra med det faktum att jag varit grymt förkyld i en vecka och att takten varit ganska uppskruvad överhuvudtaget utan någon riktig återhämtning och att det börjar kännas i behov av lov, långt lov! Men det ser ut som det kan komma och lösa sig eftersom vi nu med undantag av några föreläsningar nu själva kan planera upplägg av arbete och vi hoppas nu på en långhelg:)
Var dessutom på intervju för företagsvärd på Kontaktdagarna, kändes väl inte riktigt klockrent men jag hoppas att jag får det, vore grymt kul och en riktigt bra erfarenhet!
Ikväll blir det tidig helg innan morgon dagen kommer som också verkar fullspäckad, helg kom fort!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tjo! Kika på min blogg, du har fått en award av mig (Frivillig, lite onödig, kanske rolig) ? :D Kramar!

2010-12-01 @ 00:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0