Tentavecka, behöver jag säga mer...

Gårdagen startade upp tentaveckan, nämligen statistiktenta på fredag och eftersom jag har valt den inriktiningen så måste det bara gå väg vilket betyder denna vecka=plugg!

Har dock äevn Fek som måste fixas och göras bra så jag får ihop lite poäng..

Gårdagen var det tidig morgon med malin men sen en rätt flitig dag, fm förelsäning i Fek och sen rusch ner på stan för att träffa jenny och johanna och diskutera tentan och se om vi kunde hjälpa varandra med svårigheter, vilket var givande och kul - då vi passade på att fika på 018 samtidgt- fantastiska mackor:)

Sen blev det även lösa planer på något slags firande när tentan äntligen är över och förhoppningsvis avklarad

Idag tog jag sovmorgon för att ta igen lite från igår, och läste lite på morgonen sen blev det föreläsning och där träffade jag även basgruppen så vi delade upp läsningen och ska skriva ihop något imorgon fm, så det måste jag fxa idag men högst upp på schemat står åtminstonde en gammal statistik tenta och repititon av det jag har svårt för men ikväll då är det dubbelt upp NCIS, lovely:)

Men nu ska jag värma på lite rester och sen sätta igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0