Ran Away To Tell The World

... är den smått fantastiska låten jag ligger och lyssnar på just nu medan jag utan stora resultat försöker plugga lite går inge bra och imorgon är det tenta.. Är på konstigt nere humör ikväll, vet inte varför men det är väl bara att vänta att det passerar, ibland kan manmå bra av att må lite dåligt

Har fått en del gjort idag iaf, det blev en tidig start med grupparbete redan vid 8 vid eko och efter några timmar har vi ommit en bar bit på grupparbete och sen blev det lite plugg hem, statistik även den tentan närmar sig farligt snabbt. Blev dock en paus med en promenad med Johanna runt Flogsta vilet var otroligt skönt. efter det har jag försökt plugg amen inte riktigt kunnat, min fokus finns inte här just nu... Ska göra ännu ett försök sen ger jag nog upp för ikväll och hoppas på bättre humör imorgon och bra energi till tentan, den behöver gå bra så jag kan gå på Linas Student!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer att gå bra Maria! Jag ska hålla tummarna för dig hela dan. kram

2010-05-06 @ 10:51:03
URL: http://mollielivingthedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0