One day to go

Så har veckan i princip passerat och imorgon morgon är det dags för statistik tentan, och det måste bara gå bra.. Min fokus har varit splittrad så länge mellan dubbla kurser och jjag vill bara att det ska vara slut nu och hoppas att denna sista vecka av nästan helt fokus på statistiken har hjälpt, de gamla tentorna jag gjort har känts bra men man vet aldrig det är ju en annan tenta jag ska göra men det är ganska skönt att man kan börja lita på siffrorna man får fram. Det som har varit verkligen jobbigt denna vecka är dock när jag har fått lov att flytta fokus till Feken för vi hade grupparbete i det också den här veckan som behöver gå bra för jag saknar fortfarande poäng för linas examen + plus lite duggor och webbprov som det måste bli topppoäng på suck..

Ja ja imorgon är det tenta som gäller och det känns helt ok, bara positiva tankar är tanken.. och efter att ha gjort de sista gamla tentorna idag  och med ok resultat och lite repitition så tar jag nu en lugn kväll och vilar huvudet så trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0