Jag är hög på livet

Just nu leker det, livet är fantastiskt och ingen förändring på det verkar finnas på horisonten. Jag trivs verkligen med mig själv och min tillvaro och vem kan vara nere när sommaren är på väg. Känner på mig att det blir en fantastisk sommar, allt är ljust för nuvarande, även de små gråzonerna känns hantera bara.

Helgen var fantastisk och mysig och det blev ett koll till på Prince of Persia med Cousins Company:)

Gårdagen var även den bra, vi fixade klart presentationen av statistikuppgiften och firade det med en timmes fika ute i solen och bara pratade, följt av fek föreläsning och besked att förra gruppuppgiften gick bra och är nu bara 2 poäng från att kunna gå på linas student vilket känns mycket bra, det löser sig

Idag, var kan enkelt beskrivas som bra bra bra. Skulle ha blivit cykeltur och picknick till mälaren med jenny och johanna men eftersom vädret inte var på vår sida fick vi ändra planerna men det bev definitivt inte sämre:)
Nåja började dagen med tandläkarbesök (första i uppsala) var en verklig fin och bra tandläkar mottagning och inga riktiga problem med tänderna vilket var goda nyheter, har två visdomständer på väg men två skans fortfarande helt så jag hoppas på att de aldrig kommer, lite evolution borde ju ta bort dem alla eventuellt.. Det som inte var trevligt var räkningen på 765kr! usch och fy och om något är det enda fläcken på sommaren - pengar. Efter en år med mindre studiebidrag har största delen av sparkassan ätits upp och det jag nu har kvar täcker precis sommarens två hyror och mina första lön kommer inte komma förrän i augusti eftersom jag inte börjar jobba förrän i juli, jippie kan bli intressant..

EFter tandläkaren mötte jag upp jenny och johanna och vi planerade om dagen till en dag på stan med shopping(lite för mycket för min del med tanke på ekonomin, men det får bli det sista i sommar, nu är kortet på diet!) och lunch och bara spendera dagen på stan efter 6 timmar begav vi oss dock hem för lite återhämtning innan de kom hem till mig på kvällen vad som vi tänkt lite film men som istället blev några timmars trivsamt samtal. Dagen kunde inte varit bättre!

MEN imorgon blir det redovisning, grupparbete och en del plugg på det jag har kvar att göra men det gör ingenting, livet är underbart och alla dagar kommer lösa sig på något sätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0