Ännu en fantastisk dag

Startade dagen bright and eraly för att tillsammans med johanna cykla ner mot stan för att tillsammans med jenny arbete med grupparbetet, vilket blev en flitig och rolig dag tack vara sällskapet först på cafe och sedan på stats. ervositet kickade dock in när jenny fick ett mail om att våra statistik tentor nu var rättade:S ingen ville titta nu så vi väntade till vi kom hem.. Fantastisk sommardag i Uppsala förresten, helt underbart att vara ute och cykla:)

Nåja väl hemma så tittade jag på resultatet och.... jag fick nästan FULLPOTT helt otroligt blev så lycklig över det att jag firade med bio, finns inget som att gå in i en mörk biosalong med en fantatik film och bara låta tiden försvinna medans du upplever fantastiska äventyr. Det blev premiären av Prince of Persia som HÖGSTA möjliga poäng - helt fantstisk film, den bästa på mycket länge om inte den bästa någonsin. Som ni förstår gillade jag den, funderar till och med på att se den en gång till vet inte om jag kan vänta de månader det tar innan den kommer. En verkligen klassisk äventyrs disneyfilm helt förtrollande! Och fortfarande varmt och skönt att cykla hem.. Nu har jag dock en hel del jag måste fixa med plugg till imorgon pga av min lilla break men det var det värt.

Se Prince of Persia (ta mig med;))

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis! Skönt och få den ur världen! :)

2010-05-19 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0