Sovmorgon:)

Igår blev det tidig resa tillbaka till Uppsala för basgruppsmöte om fortsatt PM-arbete, vi är iaf igång nu även om det är lite segt.. känner inte för plugg för tillfället, inte när mina syster och kusiner får njuta av sportlov, tänk när man hade verkliga lova, åh underbar tid.

Sen handlade jag och kämpade mig hem i det totala snökaos/stormen som var i Uppsala igår-total katastrof. Sen stängde jag in mig i min inte alltför varma men mysiga lägenhet medans vinden ven och snön yrde utanför fönstret. Själv höll jag mig inne under en filt, gjorde lite läxor och tittade på OS-sammanfattningen med en lite chokladbit. Hanna bjöd även in till födelsedagsmingel hemma hos henne på söndag så det är något kul att se fram emot


Idag blev det sovmorgon, SÅ skönt men inte så farligt länge, gick upp strax efter åtta och gjorde frukost och har upptäckt att det faktiskt är ganska mysigt att bara kunna sticka ut handen utanför dörren och plocka in en morgontidning!

Idag är vädret bättre och det är skönt eftersom jag måste ta mig iväg till ekonomikum för att tillsammans med Hanna inleda statistikinlämningsuppgiften, genom att mata in alla jäkla annonser idatorn. Ska försöka komma iväg och simma och sen skriva ihop mina intervjuer som jag fått av Anna-karin och Pappa (tackar) och sen även försöka göra lite statistik

På schemat för veckan står även städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0