Slut på MaO!:D

Så nu var det ett tag sedan men ska försöka mig på bättring igen! Kort sammanfattning, fantastitiskt mysig övernattning plus bio med syster, inlämning av Pm, bra opposition, super kul inflyttningsfest i Karlstad, jag har fyllt 21, haft beslk av faster, ätit massa brownies(av den super goda hemgjorda sorten), lina har opererat sig(tuffing), massa fina presenter och ja säkert mer men det är allt jag kommer på nu..

Så nu är jag tillbaka i Uppsala och idag avslutades Marknadsföring och Organisations kursen med en verkligen avslappnad diskussions timme i seminariegruppen, kul dock! och sista gången med den gruppen som var väldigt bra, för nu blir det Redovisning och Finansiering istället med start på torsdag hamnar iaf i samma grupp som Ulrika:)

Idag hann jag även med handling coh simning och lite plugg inför nya kursen och sen en liten tupplur följt av Tisresenärerns fru, så himla fin film men med sorgligt slut..

Nu blir det lite couger own och sen tidig säng, imorgon är planerna plugg, plugg, plugg så att jag ligger i fas eller förhoppningsvis lite mer i både statistik och RoF..

Nattie natiie

och stort GRATTIS Tove, ledsen att jag inte kunde vara där idag men vi får fira igen det på Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0