monday

Kan börja med att igår var toppen! Verkligen jättetrevlig kväll hemma hos Hanna, god mat, bar stämning och trevliga människor. Hade först planer på att gå upp i natt och titta på Oscarsgalan men när klockan ringde halv 3 inatt så var jag helt borta så-jag somnade om och susade sött till morgonen. På förmiddagen möte jag upp med basgruppen och vi kom riktigt långt med pm:et nu är det bara och vänta och hoppas feedbacken blir bra, sen blev det statistik föreläsning och nu sitter jag med det jäkla essän som ska in imorgon och som jag inte kommer någonstans med..

Imorgon blir det handling och första tvätten i detta hus, få se om jag får maskinerna och fungera, man kommer ju inte in förrän man har tid så det blir spännande.. Sen kommer Lina på eftermiddagen vilket ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0