Kallt!!!

Man kan iaf inte säga att det inte är vinter ute, så KALLT ute idag så det är inte sant! Detta löstes dock med ett varmt bad på kvällen, nära två timmar bubbelbad med ljus och bra musik - så var hela jag varm igen. Men bara på korta sträckan in till oss så lyckades mitt hår frysa ja, ja- mesta värmen var dock kvar:)

Inte långt kvar på lovet, vrkar kunna bli en ganska full vår också då min distans kurs nu blivit halvtidskurs vilket har medfört att ett antal föreläsningar krockar, så det kan bli spännande..

Har också nu tillgång till min nya lägenhet även om jag inte kommer flytta in för än nästa helg!

och third times the charmed, i hope:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du kommer nog trivas som fisken i vattnet :D

2010-01-07 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0