Burr...

Dagen kan sammanfatts med ett ord-KALLT!

Dagen började tidigt med morgon resa till Uppsala, där tåget var från början 20 minuter sent men vilket växte till  1 h 30 min då tåget skulle komma men detta blev en kvart till nere på perrongen, vilket gjorde att mina tår fullständigt försvann, och jag lyckades inte få tillbaka känseln i alla förrän i hedemora. Tiden växte sen ytterliggare under resan men eftersom jag bara hade en inlämning vid ett gjorde det inte så mycket- jag tycker det är ganska mysigt att åka tåg:)

Fixade sedan inlämningen och åkte hem och åt och sedan blev det seminarium och tilldelning av pm uppgift och till imorgon ska vi ha en frågeställning baserat på marknadspotential på miljövänliga bilar och efter att ha läst allt bakgrundsmaterial ska jag nu försöka skapa en mindmap och lite utgångspunktar, och till det har jag en liten kexchoklad till hjälp:) så gott och så underskattat godis!

har även handlat, och fixat lite i lägenheten och det blir strax mackor och varm choklad till första sprintkvalet, HEJA Svergie och såklart även NORTHUG!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härmapa, vem sade först att kexchoklad är ett underskattat godis, huh ? ;)

Så taskigt att köpa en, när jag totalt glömde bort det i söndags :p Fatta hur grön av avund jag var på dig igår kväll, så grön att jag var tvungen att käka ett grönt äpple..

2010-02-23 @ 08:14:45
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0