Bra Sverige, men såg ni Northug!

Idag har varit en helt ok dag, började med sovmorgon<3 och sedan en del statistik läsning och sedan statistikföreläsning och start på regressionuppgift, som nog kan bli ganska mycket jobb men verkar inte bli allt för avancerad.

Sen har det varit en del titt inför PM imorgon och en del lugn ikväl med ljus och lite mörk choklad och såklart OS.

Grattis till svensk guld! Men det fantastiska ikväll var Nothugs jakt och till slut silver. Från att vara långt efter gick han ensam ikapp och spurtade sedan ifrån de andra efter att ha gjort en sådan ifatt tagning- så Grymt! Han visade verkligen att han inte bara är bra på spurt utan själv verkligen kan åka snabbt och jaga ikapp! Verkligen en grym skidåkare! Så värd medaljerna:)

Nu kan jag somna med ett leende innan jag ska försöka ta mig hem med TÅG imorgon eftersom jag ska jobba på fredag, kan räkna med en del förseningar...

Kommentarer
Postat av: Lina

landsförrädare..

2010-02-25 @ 09:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0