AWARD

Fick ett trevligt award av Cookie, merci beaucoup!!
Men den kom ju med villkoret att jag måste dela med mig av tre saker jag gillar, inte så jobbigt men inte helt lätt när man har dåligt med fantasi:)
Första och väldigt uppenbara(för alla som känner mig) choklad! Gilla i det här fallet är kanske ett big understatement eftersom jag rent ut sagt är helt galen i choklad, jag menar vad finns inte att älska med det, choklad är heaven och gör precis ALLT bättre, choklad borde vara en universal medicin-världen skulle bli en mycket bättre plats:)
Sovmorgnar och mys, att bara få sova så länge man vill och sen få ligga kvar och dra sig eller mysa in under en filt i soffan och bara göra ingenting och det är varmt, mysigt och allmänt behagligt!
..och tredje ja, fantasy i alla dess former när det gäller det är jag en riktig geek och det är det inte så många som vet (men Tove gör det såklart eftersom vi delar denna passion;)) filmer och serier jag menar behöver jag säga mer än Stargate Atlantis, John Shepperd, Star Wars, Sagan om Ringen.. fantasy böcker just nu speciellt elemental assasin och Dark Days serien men även mycket annat speciellt engelsk fantasy och för att inte tala om det fantastiska Alverfolkalbumen en kärlek som finns kvar sen jag var liten och lånade dem så ofta jag kunde och kan i dag stolt konstatera att jag faktiskt har hela serien och bara njuter av den så ofta jag känner för det! Fantastiska illustrationer och gripande handling med många fina grundbudskap. Som jag började med att konstatera jag är en riktig fantasy geek, alla kategorier:)
Kanske ni lärt er något nytt om mig, kanske inte men det var iallafall tre saker jag gillar!
Rules: 

1.
tacka personen du fått utmärkelsen av. 
2. kopiera utmärkelsen till din blogg. 
3. dela tre saker som du gillar med dina läsare.
4. skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse. 

Och ni förtjänar denna utmärkelse: 

Lina Andersson
Annica Johansson
Malin Forsberg(men lite mer uppdateringar;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0