Good Day

Idag har varit en bra dag, gick upp och åt frukost och läste lite årsredovisning innan jag tog cykeln till skolan lite tidigare än nödvändigt då idag var inlämningsdeadline för statistik rapporten med följande seminarium imorgon. Fixade in den och hoppas vi slipper från alltför mycket rest, men man vet aldrig.. Skrev sedan även ut föreläsningsanteckningar som jag behöver läsa på främst Statistik, det behöver hårdköras på det nu drygt en månad kvar till viktigaste tentan på terminen. Sen var det föreläsning som var ytterst olärorik och tråkig, vilket är synd då det vi håller på med nu är lite mer komplicerat men dåligt med exempel.

Sen blev det hem och idag blev det köttfärspaj till lunch, mums

Efter alldeles för lite plugg så begav jag mig ner till stan igen(de har börjat avgrusa cykelbanan, lovley) för fika med jenny. och det blev premiär för fika på uteplatsen, faktiskt ganska skönt! Sen blev det liten tur på stan och lite olika affärer innan det var dags att bege sig hem i lätt dugg regn, sen har det blivit lite plugg och diskning. Börjar komma någonstans med duggan äntligen om det är rätt vet jag dock inte. Bra för idag är att jag och Ulirika nu har en basgrupp igen får se vad det blir för personer men det blir nog bra.

Nu på kvällen blir det lite mer webbföreläsning och förhoppningsvis svar på dugga frågorna, även Sveriges Värsta Bilförare och Criminal Minds:)

Funderar på att ta mig upp tidigt för att hinna med ett simtur imorgon bitti men vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0