en dag med många måsten

Idag är det en del jag MÅSTE få gjort egentligen är det bara tre stora punkter men det är just det de är stora.. Jag måste fixa Dugga IV för Feken, vilket jag tror jag lyckats knåpa ihop nu på morgonen, ett omvändning av tecken på ett ställe gjorde att jag från början inte fick ihop det(jag kan riktigt höra pappa säga något om att det är på slarvfelen jag vanligt vis krånglar till saker och det är tyvärr så också) men nu har jag några svar jag iallafall hoppas är rätt det är egentligen bara en jag är riktigt osäker på.

Eftersom jag inte har något schemalagt idag tog jag en slowstart på dagen och en lugn morgon vilke var mycket skönt:) Nu tittar jag lite på internet innan det blir lite fika vid halv, hemgjorda chokladsnitt och troligtvis en kopp kaffe:) och kanske en liten pitte sväng NCIS 8) Efter det är de stora punkterna som är kvar Redovisningsuppgiften där jag måste få någon ordning på olika skatteuppgifter och någon omformulering av en förklarande text... tricky, har ingen lösning på det än...

Sen har även sista statistikduggan öppnat idag och den är ett måste att den behöver bli ett G, så måste plugga statistik(är en aning efter) för att ens kunna börja göra ett försök

Sen skulle det vara skönt att hinna iväg och simma en sväng idag också

Vi får se vad det blir, men nu är det iallafall dags att sätta på kaffe:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0