29/4

Igår var en mycket bra dag på många sätt men skulle ha behövt vara en del mer plugg... Pluggade en del på förmiddagen och sen cyklade jag ner på stan och tog en liten rundtur innan det blev simning, vilket var skönt för det var ett tag sen nu. sedan begav jag mig hemåt igen för mat och lite mer plugg, håller på med övningsuppgifter för att se vad jag kan och inte kan på Feken, skulle behöva göra en del statistik också men det har jag inte hunnit..

Kvällen blev dock riktigt trevlig då den spenderade hemma hos Johanna för lite film, som var väldigt märklig tyckte vi båda, mycket prat och kvällens avsnitt av Greys

Idag ska jag plugga ordentlig och dessutom städa eftersom jag får besök från Karlstad imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som om du har det bra i Uppsala syster! :D Hoppas sista april blir underbart, för nästa år vill jag också fira det i uppsala ;) Kram!

2010-04-29 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0