so far so good

iadg har jag fått en hel del gjort men kunde blivit mer..

Dagen började med lite läsning och räkning innan förelsäning och efter föreläsning gick jag och jenny upp till datalabbet för att komma igång med vår labbrapport och minitab arbete och hör och häpnad det flöt på riktigt bra, vi var typ nästan klara med minitab men tyvärr hann vi inte klart då det kom en klass som skulle ha salen, tyvärr:( sen krånglade vii lite med några andra datorer men fick inte upp någon minitab och efter ännu lite krångel hemma så gav vi nu upp för dagen och ska fortsätta imorgon bright end early och förhoppningsvis bli klara med uppgiften:)

Nu ska jag läsa lite franska och läsa och räkna lite statistik,sen blir det franska ikväll..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Sjukt mkt i skolan nu :( Men hoppas du mår bra och tycker att det går framåt även om det är tungt. Själv står jag och stampar :/

2009-09-22 @ 18:54:42
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0