stressnivån stiger..

Nu var det ett tag sen, igen.. men förklaringen är enkel- just nu är det så mycket jag behöver göra att det helt enkelt kaos och en stigande känsla av stress..

Sammanfattning avv veckan som gått är dock lugn helg, förutom att jag som vanligt läste för lite:/ veckan startade sedan återigen upp med föreläsningar och sista i franska innan tentan, som nu närmar sig hastigt och jag har en hel del glosor och grammatik som inte sitter än... det gjorde att jag försökte mig på en del plugg på onsdagen. Torsdag blev de lite början på labbrapporten hemma hos jenny men vi fattade inte alls hur vi skulle använda programmet för dessa utträkningar så vi ska fortsätta idag och se om det går bättre.
PÅ eftermiddagen blev det sedan fika med Angeliqa på Café Linne (närmast centrum;)) vilket var riktigt trevligt, vi ses ju  inte lika ofta nu när vi inte har föreläsningar tillsammans. Sen var det dock Dags-att-välja möte på stats med information dit även jenny slöt upp, och jag blir bara mer och mer förvirrad, kanske är nere på tre alternativ nu iaf (Tack Isabelle för tipset förresten var mycket välbehövligt och kan mycket väl bli så att jag följer det:) mn vi får se) jag är naturligt velig av mig..

Så tiden drar ihop sig och nästa lörsdag är det franska tenta och tisdagen efter labb inlämning och sedan är det nästan dags för statistik tentan men först måste jag välja inriktining innan den 15:e vilket är närmast av allt:S och där emellan är det tänkt att jag ska få in några lediga dagar för att delta lite i älgjakten..

Det finns dock saker att se fram emot också, fika hos kusinena ikväll, mat och bio med anna-karin och malin på lördag:D och sedan ett besök av syster nästa helg, något jag dock först kommer kunna njuta av efter tentan på lördag morgon men iaf:)

Dessutom finns det en hel del gulkorn i helgerna fram över i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0