Så var det förbi

Så efter en vecka av vad som känts både för mycket och för lite plugg och sedan den värsta tenta ångest jag någosin haft var det dags, och det märkliga är att när jag väl får börja tentan försvinner de mesta nerverna och det är bara att göra det bästa jag kan. och efter 4 h 40 min lämnade jag in efter att ha gjort ett hyfsat försök vad jag kände och hade försök på alla lösning.. bara att hoppas på det bästa

Cyklade sedan och köpte nästa kurs böcker, 3böcker för strax över 1500 kr är det inte underbart - not!

Sedan hann jag precis till tåget efter att ha cyklat som en vettvilling fram och tillbaka till uppsala, precis när jag kom till perrongen rullade nämlgen tåget in

Kunde sen njuta av hemresan med en ny bra bok -Dark Visions, var så länge sen jag bara nöjesläste:) och musik

När jag sedan kom hem var det tacos<3 och även soundtracket från new moon väntade på mig, precis som på twiligt CDn så var den fullproppad med bra musik i precis min smak:)

Sen gick tittade jag på lösningarna till tentan på internet och med ganska kritisk(hoppas jag) räkning summerade jag ihop det (inräknat bonuspoängen) till 50- vilket exakt är godkänt. bara att hoppas att läraren rättar snällt iaf så snällt- för vill verkligen ha godkänt.. var dock ett bara plumpa misstag på några stora poäng uppgifter men jag kan bara hoppas att det räcker och hoppas gör jag verkligen.. snälla, snälla,SNÄLLA låt det räcka!

Nu blir det en lugn kväll med bra läsning och musik!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Gud vad duktig du är som verkligen jobbar för att bli av med skiten på en gång!

2009-10-31 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0