onsdag eftermiddag

Så vattnet är fixat, det var tydlligen min trasiga kran som gjort att hela byggnaden nästan saknade varmvattne:S attans - det var någonting om att allt var ihop kopplat och att när min kran släppt in kallvatten i varmvatten ledningen hade allt varmvatten kylts av.. men jag kan stoltsera med att reparatören sa att han under alla dessa aldrig sett insatsen i blandare(tror det var så iaf) hade gått sönder som min hade. så även om det var ett jobbigt fel, så var jag iaf unik:)

Det har blivit en del plugg dock lite för lite ska försöka köra 2,5h fram till greys nu iaf - men det är så jobbigt när man bara skummar så känns det som man typ vet vad det handlar om sen när det kommer till detaljer eller faktiskt använda kunskapen i uppgifter låser der sig bara, suck.. har typ en vecka på mig fortfarande dock- måste skärpa mig, måste skärpa mig, måste skärpa mig..

Blev en cykeltur för att rensa huvudet och lite fönstershopping på stan, min plånbok svälter just nu..

så tillbaka till plugg för mig alltså, måste fokusera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0