En kickstart på denna torsdag

Igår spenderade jag dagen med att räkna närmare bestämt sätta mig ordentligt in i normalfördelningen för att ha en bra chans på torsdagens dugga. Sen blev det även en kort cykeltur, där jag startade året julklappsinköp:) är ute tidigt i år och hoppas bli klar tidigt! En julklapp blev inköpt och en uttittad som nog blir ett köp nästa vecka om det fortfarande känns rätt och det tror jag:) På vägen hem tittade jag även in på luthagens livs och införskaffade lite helg gott och ev. pluggbelöning i kväll om jag sköter mig;)

Efter en dag med plugg så blev det en croissant och lite apelsinjucie som belöning medans jag tittade på kvällens avsnitt av Greys och True Blood. En positiv sak med hösten är att det är en del bra tv-serier som börjar igen..

Denna torsdag startade sedan bright and early när mobilen ringde 7.30, då jag faktiskt gick upp direkt till skillnad till andra dagar jag ligger och drar mig i en evighet:) fixade lite frukost (mackor och jucie idag) och tod sedan en dusch. Efter det satte jag mig och gjorde de sista normalfördelningsövningarna och efter det gav jag mig i kast med dagens dugga, test 4...

och efter lite tänkande och funderade så lämnade jag in det och idag blev det 100% på första försöket, snacka om att jag blev överraskad. men det visare ju iaf att pluggandet har gett resultat och att jag kan lita på att beräkningarna blir rätt på iaf den här del:) och detta innann klockan blivit 10.15 jippie. Idag känns som det kommer bli en bra dag. Det blir en lite paus nu som firande och sen ska jag ta tag i den statistiska inteferensen som jag inte rktigt startat upp ännu och har förhoppningar att hinna en bit innan dagens föreläsning vid 13. efter det så blir det direkt till Ban Ki-Moon föredraget och på kvällen har jag förhoppningar om lite franska plugga (eller kanske mycket) tentan närmar sig med stormfart...

Inga beslut har jag heller nått vare sig i fråga om inriktining eller lägenhet ska fortsätta fundera och försöka komma till belsut ii helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0