woop woop woop!!!

Efter dagens gruppövning som gick ganska långsamt men som jaghoppas ger något blev det iväg till tåget hann dock med en lite fika med jenny, känner meddig. hann även in och köpa register till lagboken så jag får lite ordning på det så jag hoppas jag får lite bättre grepp poå det under helgen om jag hinner vilket jag ska försöka!

Huvud fokus från imorgon är dock mors fest och det kommer blki full rulle men säkert skitkul! dock skitnervöst för att få allt att gå ihop och se till att allt blir bra för älskade mammas födelsedag och se till att hon absolut inte behöver göra något utan bara njuta av födelsedagen, så jag ska försöka hålla ihop allt om jag kan..

Men dagens stora woop och relif var att jag fick mail om att tentan var rättad så nervöst gick jag in på studentportalen för att kolla resultatet... och.. jag kunde inte tro det jag fick VG!!!!!

Jag fick lov att läsa om det kuunde bara inte tro det! När jag räknat efter så hamnade jag runt G linjen snacka om lyckokick har kanske valt rätt inriktining iaf:D :D :D WoooHoooo, JIPPIE!! min glädje har inga gränser just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis till betyget, och det går säkert bra ska du se :D

2009-11-12 @ 23:07:20
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick en kanondag och vilket jobb du lade ner. Karm och TACK TACK! Mamsen

2009-11-16 @ 12:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0