Slow life

Så avslutade kvällen med EMA som var bra men inte lika bra som förra året, som effekt av sprutan fick jag också inte helt oväntat lite feber på kvällen men jag tänkte att det försvinner över natten. Det gjorde det dock inte det hade snarare gått upp nu på morgonen, efter en väldigt långsam start så har jag nu till slut gått upp och känner mig lite bättre, så det finns väl hopp om att det kommer gå över:)

Sitter och lyssnar på New Moon musiken och hela skivan är så helt undebar men just nu älskar jag verkligen spec Slow Life, så det blir lite titt på internet, ducsh och sedan fövaltningsrättsplugg och förhoppningsvis lite franska. Ikväll kommer sedan och plockar upp mig för en helg hos Stafströms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0