leave out all the rest

Inte bara en bra låt utan ibland även trevligt anderum:) Efter en jätte mysig helg hos stafström med trevligt sällskap och mycket god mat och upptäckten att irish coffe faktiskt inte är så dumt så var jag tillbaka i rummet.
Det blev först lite simning och sedan drog jag mig tillbaka till mitt rum och stängde ute världen, helt och hållet!
Tände alla ljus, som mitt rum är fyllt av, tig fram en chokladkaka, släckte lyset, stängde av mobilen och satte på nya Star Trek filmen (som jag när jag såg den på bio älskade) och lät världen försvinna. För det är något film kan göra för mig, jag kan bara försvinna in i filmen och låta allt annat vara, tiden slutar helt enkelt att gå ända till dess att filmen tar slut och jag återvänder till verkligheten och även efter att filmen är slut, om det var en film som verkligen var bra och berörde så sitter känslan kvar länge- därför älskar jag film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0