Firande avslutade tisdagen

Så tisdag morgon började med lite plugg och sedan iväg på föreläsning som var ganska seg, som vanligt- förvaltningsrätt är så inte min grej och det var med lätt panik jag och jenny kunde komma fram till att vi bara hade två veckor till tentan, en tenta där vi kommer få 3,75 min till varje fråga:S

Sen blev det hem en sväng för lunch och för lite arbete med frågor efter det blev det att cykla iväg till franskan i regnet men den lektionen var faktiskt helt ok idag! känner dock att jag måste ligga i rejällt till tentan sen, franskan har liksom hamnat i skymundan till förmån för statistik och förvaltningsrätten..

Efter det blev det tillbaka till kantor snabbt och byta kläder innan jag och jenny cyklade in till stan igen för att fira att båda fått VG på statistik tentan - och på schemat stod liten nationsrunda:)

Vi startade på Norrlands och var där en stund, och det var rätt gått om folk, efter en stund fick vi, ja låt oss säga en aningen speciellt sällskap... efter det gick vi vidare till VG (Västgöta) och ÖG(Östgöta) men där var det ganska tomt så det blev att gå vidare, efter det gick vi till Kalmars men där hade man just avslutat magic night så där var alla på väg ifrån så istället gick vi till V-Dala precis brevid, där det var hyfsat mkt folk och där blev vi också kvar ett tag efter det gick vi till Smålands där jenny kom ihåg en cider hon gillade men som det visade sig att de slutat men, men inga sura miner för det. Där blev vi kvar till stängning tror de var en aning glada när vi gick eftersom de redan hade börjat städa omkring oss:) Hur som helst så blev det en riktigt lyckad kväll med mkt prat och en hel del annat, vilket gör att idag blev det sovmorgon, hade tänkt vara duktig och ta morgontåget hem men det funkade helt enkelt inte efter igår så det blir middagståget och då får jag även tid för att fixa lite julklappar innan jag åker. Det stora viktiga är dock att jag ser till att få lite läsning gjord!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kan man kanske få tigga lite hjälp från dig eftersom du läst och klarat dig så bra i statistikkursen?



Läser också statistik nu, fast för mig heter det marknadsinformationsmetodik ;)



Vill inte ha fler omtentor nu. :(

2009-11-18 @ 13:11:27
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/
Postat av: marre

ett tips: fixa designen så får du fler läsare :P

2009-11-19 @ 23:09:48
URL: http://marrecares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0