Resa bokad till staden som alltid skinner:)

Efter långledigt hemma med bl.a. födelsedagsfirand:D, numera är jag 20! Inga mer lagliga gränser kvar, åldersmässigt iaf;) Var verkligen en ledighet jag behövde hjälpte mig trampa vatten och få huvudet över ytan. nog för att det sjönk bra mycket i måndags igen men jag återkommer till d et. Den avslutande helgen hemma blev det lite fisk med en lång skoter tur:D och lyckat blev det 15 fiskar och hur mycket smällar som helst, mycket underhållande att se både far och Janne springa runt som tokar!

Nåja tillbaka till måndagen, aka tenta dagen, min hitills störtst och ämnet var....... Mikro- och Makroekonomi.. suck.. Kändes inte alls så bra som jag önskat, kunde efetr att med kritisk öga granskat tenta senare konstatera att jag kommer hamna precis vid godkänt linjen, alltså 20 poäng saken är bara den att jag inte vet om det blur över eller under:( tyvärr känns det mer som under en över.. hade otur och det kom ganska mycket frågor på mina "svaga" inlästa områden..

Det ljusnade doock fram mot kvällen då jag åkte hem och firade Toves födelsedag!! mycket gott och en film jag inte sett, lite synd bara att hunken visade sig vara mördaren.. Hittade dessutom nästa nummer av House of Night novellerna i pocket shopen på väg till tåget.. Har dessutom nu kommir upp i grått SJ_prio kort vilket innebär gratis kaffe eller the på tåget.. PÅ vägen ner köpte jag dessutom biljett för poängen och hamnde då av tur p.ga. av fel sättning av vagnar i första klass och ett fint första klass.. stora sköna mysiga stolar:)

Tisdag blev det åter en tur ner på sjön denna gång malingarna, det var en solig dag dock lite blåsig(vi satt under några träd och märkte varje vindby efftersom det resulterade i "snöbollar" lossnade från träden, och de träden kan jag säga var ordentligt träffsäkra!) Även denna tur var lyckosam med 11 fiskar! Vad som inte var allt för kul var att Solen tydligt märktes i mitt nsikte, när jag kom hem hade fräknarna exploderat och jag såg ut som en tomat i ansiktet, det röda har tack och lov blecknat lite till idag..

Det blev sedan en lugn kväll och under kvällen bokade jag biljetterna till Karlstad ch helgens besök hos Anna-Karin, ska bli så kul och se hur hon har det och så klart att träffa henne igen!

Ida bar det åter av ner till Uppsala och den nya kursen började Utrikeshandel och Hanelspolitik, riktigt bra än så länge. Föreläsaren är en tråk/intressant/monoton/söt/BRA lärare, och konstigt nog kan han ha alladessa beskrivningar och vara väldigt bra.. Lite tuvan tendes dock utan dialekt och irritationsmoment..

SEn blev det inhandlng av kurs bok (lika dyr som vanlig, dock tack och lov terminens sista) sedn en tur till nglish Pocket Shop, där det även blev 3 böcker.. Lustigt nog blev alla böcker med Vampyr tema..

Nu har det blivit en kväll med läsning och lite lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

:) kanon

2009-03-26 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0