Måndag igen...

Efter en fantastisk helg hemma på berget så är det måndag i uppsala igen... Helgen bestod av en tur till Falun med fika och en sväng på stan med moster:) där det blev bl.a. en tröja, sedan mathandling och myskväll med lina och även mor på kvällen..

Lördag, på förmiddagen skjutsade jag Lina på fotbllsmatch i Hallen och såg henne spela.. och kan bara konstatera att min lillasyster är riktigt duktig, så det blev tillfälle att sitta där och vara stolt och imponerad storayster.. Fick både s henne göra mål efter löpning och dribbling över planen, men fick även vara med och se henne få sitt första gula kort:) En rejäl kroppstackling, där den andra tjejen bara flög:D Way to go sister.. så även om det var kyligt så var det roligt att se! På vägen hem kom en ny första, nämligen första gången jag blev invinkad av Polisen.. mitt ute på en små väg i Grängesberg snacka om att jag blev förvånad.. Det var dock bara körkort och alkholkontroll, vilket gick fin fint:) kände oss dock lite ställda(jag, lina och malin i hennes fotbollslag) när det första polisen sa när vi veva ner rutan var "Vad ni ser glada ut".. när vi kom hemblev det lite städning och pm finputsning, sedan tittade jag lite på A Knight´s Tale innan jag gav mig av till Ludvika för en kväll med Malin och A-K, som blev mycket roliga:) Började hemma hos malin och sedan vidare till Solo..

Söndag blev en riktig lat dag, men fick med mamma på en skotertur i snövädret, lite slirrigt på grund av gamla bilspår annars bra, vägen mellan Ramsnorsen och Mellansjön var fortfarande full av hopp which i think was kind of fun:)

Nu ska jag göra mitt bästa för att få lite plugg gjort, så jag inte behöver plugga hela nästa vecka....

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hade också en trevlig fm i Falun,måste varit det trevliga sällskapets förtjänst. Ses i helgen

2009-03-10 @ 09:20:57
Postat av: Majsan

Hade också en trevlig fm i Falun,måste varit det trevliga sällskapets förtjänst. Ses i helgen

2009-03-10 @ 09:32:43
URL: http://mariakullen.blogg
Postat av: Maria

Måste ha varit det:) det gör vi verkligen!!!

2009-03-10 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0