Regniga dagar

Jag kan bara säga att det är en typsik början på svenska sommarlov, det räcker med att lovet börjar så blir det så gott som konstant regn, det har dock varit ok! har spenderat några mysiga inom hus med läsning, film och lite målning. har dock lyckas ta mig ut en sväng längs vägen för att röra på mig trots regnet.. I fredags var det toves examen och vi och kusinerna begav oss dit, var riktigt bra musikuppträdande i år. Speciellt Samson. lite kyligt men det vägde jordgubbstårtan majson bjöd på upp:) Dessutom fick jag en glimt av Camilla, som har förändrats en del, men positivt.

Har också lyckats hinna med en storstädning vilket var helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag såg dig också!!! Vinkade åt dig till och med. Och så värst mycket har jag väl inte förändrats. Mer än att håret växer som ogräs och att min syn förbättrats av ett par glasögon ;)

2009-06-14 @ 17:04:52
Postat av: Maria

Jag såg! Du passade i det iaf:)

2009-06-15 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0