Update

Som vanligt flyger tiden förbi och det blir dåligt med bloggande, sorry: det ska bli bättre. Har dock inte hänt mycket kul har mest arbetat och arbetet lite mer... Själva arbete går nu lite mer på rutin och börjar verkligen sätta sig, ovana lyft och sysslor ger dock lite trött rygg men det som verkligen tar på mig är de tidga väckningen.. 5 på morgonen är inte ok i längden, det är ren tortyr speciellt för morgontrötta som jag:/ Att vakna och gå upp känns numera som att precis ha landat efter ett fall från sjunde våningen och sedan när första chocken lagt sig blir hela hjärnan helt enkelt mos och allt bara så tröttsamt.. blev lite gnäll, men ni läser frivilligt och här får jag skriva om vad jag vill;)

Är nu halvägs igenom min femte arbetsvecka vilket ger bara två och en halv kvar till lov! och att få sova ut på morgonen:)
Nyhet och inslag på mina trötta eftermiddagar efter arbete är Stargate Atlantis, som Tove nu helt smittat ner mig och jag är fast...

Finns nog en del trevligheter att se fram emot, närmast fredag, lördag då det blir äventyr med anna-karin:) närmare bestämmt övernattning och sedan en tur till rättvik för ladies classic, vilket ska bli riktigt kul även om jag inte har en aning om vad som händer. Så det är det som tar mig igenom denna vecka!

Förhoppningsvis blir det snart ett nytt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0