9 kvar

Så efter en händelserik helg är det dags att arbeta igen vilket innebär 9:e tidiga väckningar kvar... Men tillbaka till helgen, fredagkväll bar det av till a-k för lite uppladdning för lördagens classic lady i leksand, med väckning halv fem på morgonen för att komma i tidsenliga kläder och frisyrer, vilket jag fick låna av a-k. Fick också hjälp med håruppsättningn:)

Dagen blev otroligt kul trots det dåliga vädret och det var en rolig blandning av uppgifter vilket tilslut gav en nionde plats vilket jag är myckt nöjd med:D

När jag sedan kom hem på lördag var katie och ove här. Söndag blev det återigen relativt tidig start för Dan Andersson arrangeman i Kullen Bystuga, där jag och Tove som vanligt stod i serverngen, även här var vädret dåligt och snacka om att vi var kalla när dagen var slut. vi hade dock kul och jag och Tove hade mkt givande diskussioner om Atlantis nu när jag kommit igenom alla:) och vi tycker lika om det mesta:) Vi delar verkligen kärleken till denna serie, synd bara att det endast blev fem säsonger men vi håller tummarna för att lång filmen blir av:)

Med denna helg så blev det inte så mkt vila så i dag kör jag slöeftermiddag med lite glass och samlar styrka gör resten av veckan..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0