Tidsbegreppet helt borta

Så nu har jag blivit helt tids blind, det hela började imorse eller vad jag trodde var imorse. Jag gcik upp och duschade och var precis på väg att klä på mig och göra frukost när jag kom på - jag hörde väl aldrig väckarklockan ringa eller? och när jag då tittar på klockan kan jag konstatera nej jag hörde inte klockan eftersom signalen står på 6:00 och klockan var 0:30, blev tvungen att dubbelkolla med mobilen men ja den tragiska sanningen var att jag gått upp och duschat mitt i natten i tron att det var morgon men jag har inga sov problem så jag lindade in håret i en handduk och däckade tills klockan ringde på riktigt och då blev det några snoozningar.

Nästa tabbe kom nu på kvällen, efter en stunds plugg stressade jag iväg till franskan vid halv probelmet var bara att när jag kom fram upptäckte jag att jag fått någon kortslutning i huvudet och cyklat hemifrån en timme för tidigt - 16:30 istället för 17:30. Fick dock en del plugg gjort vid HumC medans jag väntade men iaf.

 

I natt planerar jag dock att sova natten igenom och ta sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Blir lätt så i dessa tider ;)

2009-12-02 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0