"påskuppehåll"

nu när jag hamnat på universtet finns ju inte längre något påsklov men lyckligtvis har vi 11dagars ledighet nu och det är så härligt, har lite att läsa men inte mycket, skolrelaterat iaf;) Har under de senaste 3 dagarna tagit mig igenom de tre sista böckerna i twilight serien, new moon, eclipse och breaking dawn, förra veckan var det twilight men nu har det blivit intensivläsning då jag verkligen tyckt om böckerna.. De drar in i historien vlket gör att jag från och till blivit väldigt frustered med Bella(huvudkaraktären), favoritenpersonen i boken var utan tvekan Cullen familjen men främst Edward:) Har ni inte läst böckerna är det en stark rekommendation och som jag tycker så ska ni äsa dem i orginalspråk alltså engelska, personligen tycker engelskan gör berttelsen mer rättvis;)

Så nu under ledigheten är jag hemma och en så länge har det varit lugnt, mycket läsning men även nästan en heldag nere vid sjön i solen med kusinerna:) dssutom en skoter tur, troligen åretssista:( idag har det blivit lite skytte, läsning och ser ut att bli en lugn kväll..

Positivt denna veckan är at jag fått fyra veckors sommarjobb på Posten:) och även två arbetsdagar veckan efter post:)
Veckans Negativa: Fortfarande oroligt väntande på tentaresultatet, tror mer och mer att det inte gick vägen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0