Måndagkväll

Så var veckans första dag över, blev en del plugg (2,5kapitel och 5 räkneuppgifter) men inte så mycket jag hoppats.. var helt slut i huvudet, fattar inte.. så jag rensade med en tur till sf och kan bara tycka att det var värt det.. filmen var faktiskt riktigt bra och jag lämnade biografen men en härlig känsla:)

men eftersom huvudvärken smugit på mig så blir det nu tidig kväll och några nya the hills avsnitt(corny i know) och sedan sängen.. men detta måste jag hinna innan fredag:

*Läsa klart de 5 sista kapitlena och sedan börja om igen
*Gå igenom anteckningar och renskriv
*Gör klart räkneövningar
*Börja på gamla tentor
*simma(om jag är frisk)
*göra matlåda
*hitta garn

men för nu.. tidig kväll, så Godnatt sov gott allihop därute!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Garnet behöver du bara ta om du hinner annars ordnar jag det ändå.Sov gott tillbaka

2009-04-20 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0