I´m going to need to read to my eyes bleeds...

Så idag börjar den nya kursen, och denna kurs har nio böcker bara det var oroande från början.. men väl vid kursen blev det värre, under introduktionen för kursen berättade lärarna att de räknade med att vi skulle behöva läsa 300-400 sidor varje vecka, där hälften avmaterialet är på svenska och hälften engelska. Jippie.. jag komer inte kunna göra annat än läsa..

Efter dagens dubbla föreläsning hade jag sedan planerat att gå till nautilus och simma och äntligen komma igång med det, på vägen hade jag även tänkte köra drop-in och klippa håret.  trodde jag ja.. det verkligen ösregnade nämligen ute och efetrsom det var helgrått såg det inte ut som det skulle lätta heller så det var bara att spurtta ut till cykeln och börja cykla.. halvvägs ner på stan var jag genom blöt och inte lite kall, så jag cyklade på i full fart tillbaka till lägenheten och strök dagens program för fördel för en varm dusch, varma torra, kläder och massor att läsa. Vilket verkar kunna bli en mysig inne kväll då regnet fortfarande öser ner. Så dagens program för bli flyttat till imorgon, då jag planerar att förska gå och klippa mig direkt på morgonen... och simningen blir flyttad till fredag morgon då det är både föreläsning, ufresemöte och UPS möte imorgon kväll...


Så dags att börja läsa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej jag lider fruktansvärt mycket med dig!!!!!!!!

2008-10-01 @ 19:03:37
Postat av: Tove

Om det känns bättre så är inte du den enda som får plugga ihjäl dig =)! vi har tre inlämningar, två redovisningar och ett prov näsa vecka!! =0 fast ditt är nog svårare... vi får helt enkelt lida tillsammans =/ kram

2008-10-02 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0