märkligt..

Något som slog mig idag var att jag totalt glömde berätta om vad som verkligen var the talk on town igår här i Uppsala, bara gatan brevid där jag bor var det ett rån, där tjuven efterlämnade en väska de misstänkte var en bomb, innan han flydde nerför gatan och precis för bi vår lägenhet.. Detta ledde till att stora delar av vägen jag tar till statsvet och omliggande gator var avspärrade av polisen, det var tydligen dessutom tredje gången på inte så länge som detta hände i Uppsala.. scary:S jag hörde det inte eftersom jag var en bit bort och instängd på stats med pm men mitt på dagen så var det tydligen en ganska rejäll smäll när polisen sköt väska, tack och lov var det bara fejk.. men det fungerade ju på det sätt rånaren menat få polisens fokus på något annat så att han kunde fly.. så hoppas det inte händer igen..

Till lte positivare ämnen ringde posten där jag arbetade i sommrs för att höra om jag kunde jobba lite i jul och glädjande nog vara de mycket positiva och garanterade så gott som arbete även om de skulle höra av sig defenitivt senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0