Solig Söndag

Idag var ännu en dag med soligt sommarväder, bara det gör det till en bra dag. Efter en liten men väl behövlig sovmorgon så har jag legat ut och läste i solen större delen av dagen, med endas kort stop för en stund framför tv med reprisen av veckans gossip girl.. Framåt efetrmiddag kände jag mig dock lite väl lat så jag bestämde mig för att träna lite och det genom att ta mig en cykeltur. Det slutade med att det blev närmast en mil på cykel och efetrsom jag bor som jag bor blev det mest uppförsbackar. Under själva cyklingen kunde jag inte fatta att jag var så knäpp att jag var ute och tränade i denna värme men som det brukar bli efter träningar så var det skönt efter åt, när jag väl kom hem.

Nu sitter jag och väntar på att min mor förhoppningsvis kommer hem med en stor burk glass. Vad är bättre än glass på en dag som idag. Speciellt en burk med daimglass:) Sedan blir det grillning och bad vi Norrsjön senare under kvällen. EN perfekt avslutning på en sommar dag. Förhoppningsvis blir det lika fint väder imorgon under aktivitetsdagen och säckgången...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vi får hoppas att vädret håller i sig hela kommande vecka!! :D

2008-06-01 @ 21:15:46
Postat av: Camilla

Jag hoppas också!!!
Är taggad inför dagen.:P

2008-06-02 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0