Kupolen med Kusinerna

Idag blev det ännu en tidig start när vi åkte in till Kupolen i sällskap med mor, syster, moster och kusiner. dagen inledes med att jag fick min studentpresent av min moster, vilket blev ett Efva Attling halsband med inskriptionen HOPE. Efter detta blev det lite fika, innan vi lämnade de "vuxna" bakom oss och vi kusinerna shoppade ensam. Det blev en förmiddag med skratt, utkläddnad, bus och shopping, kund inte varit roligare:) Efter att vi ätit gav vi oss av hemåt, med en liten omplacering i bilarna mor och moster fick ta ena bilen och vi andra. Under vägen hem planerade vi inför 5/7, det kommer bli otroligt kul..

Efter hemkomsten kände jag mig så lat att det belv en cykeltur och sedan väntar en kväll med chokladtårta och film. Detta som uppvärmning inför inskolningsdagen på Posten imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0