Fotboll, fotboll och mer fotboll

Jag vet inte vad jag varför jag blir lika överraskad av denna fotbolls hysteri, det har ju faktiskt varit likadant de senaste två EM och VM, eftersom min kära syster är mer än lite fotbolls intresserad. Jag kan inte säga att jag inte tycker det är kul, för det gör jag men i lagom mängd. Framförallt Svergie matcherna är alltid kul att se, det verkar till och med som det blir fotbollskväll med lina och kusinerna när Svergie möter Ryssland, vi kan bara hoppas på vinst. men som sagt var, ibland blir det lite mycket. Eftersom vi nu även fått TV4Sport så kan vi även se repriser av gamla matcher. Så hela dagarna är fulla av fotboll, repriser av gamla matcher på förmiddagen och sedn dagens matcher på efetrmiddagen kvällen, men men, det är som det är. jagkan inte låta bli att inte beundra kära lilla syster för hennes ihålighet och aldrig sviktande intresse, hon är som ingen annan:) och det är både positivt och negativt, beroende på vilken dag det är..

Det är dok skönt att känna attt kontakten med de nära vännerna håller i sig trots att tiden att ses inte är stor. Detta efetrsom de flesta arbetar, är bortresta eller har andra åtagande under sommaren. men tack vare mobiler och internet finns kontakten fortfarande där. Speciellt Anna-Karin har kontakten varit ihållig, vilket jag inte kan vara annat än glad över, eftersom hon är en alldeles speciell person..

Idag och igår har varit fyllda av timmar på golvet i mitt rum, med bra musik och Nora Roberts Nyckel-serie. Har fullkomligt slukat dessa böcker och efter att ha läst dem alla kan jag inte annat än älska dem, de drar mig in som inga andra och de är sådan fantastisk njutning att försvinna in i dem för ett tag.. Detta har varit alldeles lagom , eftersom vädret inte varit det bästa utan har varit regn och oväder. Helgen fick dessutom en extra "gladinslag" då det trots lite dålig placering gått riktigt bra för Mikkelsen i helgens VM-deltävling. även Solberg gick okej och Loeb vann inte så jag kan inte klaga.. kan bara hoppas att nästa deltävling inte innebär några bilproblem för Mikkelsen eftersom han då kommer placera sighögt upp på listerna, det kune man lätt se på de bra sträck placeringarna..

Nu ska dock kvällen avslutas med att jag följer med ut och ror lite drag och ber att vi inte drabbas av regn.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej kan du adda mig på msn ([email protected]) så jag kan skicka studentbilderna via den vägen?

2008-06-15 @ 21:53:43
Postat av: Anna-Karin

Skickar sms till dig idag när jag börjat jobba :D

2008-06-17 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0