PM, Spakryssning och Första advent

Ja nu var det ett tag sen jag skrev och det har hänt både mycket och lite;) Jag har hunnit gjort ganska mycket men ändå ganska lte med all tid jag haft..

PM är klart och vi håller just nu på att förberedda oss inför PMoppositionen, detta gjorde det möjligt för en lång helg hemma som började i tisdags med magnus carlsson julkonsert i grangärde kyrka, hur fint och mysigt som helst och bra musik.. efter det har jag ´tillsammans med familjen varit på en underbar spakryssning till nådendal och dess spa hotell.. kunde inte varit bättre.. bad, behandlingar, mys och mat hela dagen:)

Sen hann vi hem lagom för att baka lussekatter och pepparkakor och fura första advent.. finns det något mysigare än jul hemma....

Har dock inte hunnir med i närheten av så mycket tenta plugg som jag velat och den närmare sig med storm steg nu, om en vecka är den redan över.... paniken växer för varje dag..

så med det sagt ska jag fortsättta plugga

Tack och God natt!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Tur för dig att du skrev bra musik och mysigt.

2008-12-02 @ 19:58:14
Postat av: Anna-Karin

Vi måste passa på att ses under "lovet", har egentligen inget lov eftersom jag måste plugga inför tentan men åtminstone en dag måste vi ses :D

2008-12-07 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0