På väg mot botten väggen eller vad man säger...

Är helt slutkörd, så helt färdig med allt.. Har varit en sådan himla intenstuv takt i skolan som kulminerar i morgon med jätte tentan på 10,5 hp, vilket är två månaders heltidsstudier.. vill bara ha det över men är samidigt helt livrädd att jag ska köra och fortfarande ha det hängande över mig.. hursomhelst efetr imorgon är det över och jag kan slappna av igen, då blir det sovmorgnar och total njutning av julen!!!!

men tills dess väntar ännu en tuff dag med mina böcker och sedan en pressad tenta på 5h... men men bara jag håller ihop tills dess så går det vägen:P I hope!!!

och A-K vi måste verkligen hinna träffas under "lovet" förstår vad du menar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0