Först grillkväll, sedan Uppsala helg

Jag kan börja med att säga att trots att jag inte skrivit på ett tag så är det inget missat. det har nämligen varit jobb, jobb och jobb fram tills nu. och jag kan ärligt säga att jag börjar tröttna på det. men men nu är det bara tre dagar kvar så det är bara att uthärda det:)

Men förra torsdagenblev det grillkväll med tjerna hemma hos mig, lite av en samling innan alla begav sig av åt olika håll. Det var dock många som inte kunde komma vilket var trist, me malin, a-k och annica kom iaf. och det blev en riktigt rolig kväll med film, för mycket att äta (som vanligt) och lite spel. Där jag och a-k lyckades ta hem storsegern.

Efter denna lyckade kväll var det en dags arbete innan jag tog tåget till Uppsala för att gå på lite inspark men kanske framförallt se mitt rum och träffa Maria och se igenom lägenheten och även lära känna Uppsala.

Sammanfattningsvis kan jag säga att helgen var toppen, lägenheten och rummet var helt underbara och Uppsala var pecis lika mysigt som vanligt. Även om jag bara hann vara med på några timmarsspex skrivande med minfaddergrupp så var jag nöjd. Gruppen var toppen.

Det känns dock tråkigt att lämna allt det välkända och alla nära och kära men det är sånt man får vänja sig vid och dessutom vet jag att de alltid finns där och att de bara är en busstur. tågtur, mobilsamtal, mejl eller sms bort. Det kommer noggaranterat bli en hel del resor hem och även till karlstad där anna-karin nu bor. Lycka till till dig och din start i Karlstad,


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Måste ha vart snabbaste TP omgången någonsin haha ::D

Tackar :D Lycka till

2008-08-26 @ 08:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0