mid-disk

Så jag är i mitten av diskande men har lite paus för att kolla skidor der ser bra ut för sverige just nu och norge har ett bra läge, nsyggt att ta ikapp det rönning men det är bara andra sträckan än men håller tummarna. Ultimata vore guld Northug och silver till Sverige:) Tidigare idag var rätt seg startad sovmorgon och lite av super schweiziska nöt choklad jag fick av pappa! snart slut:'(. dåligt var också att jag lyckats på något sätt choklad smulat på mitt vita linne som låg på min väska, suck! men handtvättade det och verkar som fläckarna är borta...
Sen har det blivit lite tv och webb-tv men också en hel del hemtenta och den börjar faktiskt ta form har klarat all syntax och har alla outputsen och börjar få ihop diskussionen, och det mesta är faktiskt gjort om jag bara lägger på ett kål blir jag nog klar idag och kan små pilla i helgen och skicka inpå söndag. Det hjälper också att jag, jenny och johanna håller diskussionen igång via mobil, msn, hotmail och facebook:)
Ser också möjligen ut som en kryssning kan bli av senare i vår:)
Nu tillbaka til tenta, skidor och disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0