2011!!!

Ok nu var det länhgesen men det har varit fullt upp och jag har njutit till 100% av att befinna mig hemma i Dalarna:) Börjar kännas som det är dags att flytta tillbaka jag saknar det.. men men Jag, Jenny och Johanna blev klara med alla uppgifter i tid och kunde 20:e december glatt konstatera att det var julledigt i typ EN MÅNAD!! Gissa om vi var glada:)
Dagarna fram till jul var till bredden fyllda av pyssel, mys med mera- dagar att njuta av, och jul poå fröjdberget är som vanligt högsta möjliga mysfaktor! och julafton var inget annat en rent fantastiskt men som vanligt försvann dagen allt för fort.. Ett av de allra bästa med denna lång ledighet är att jag fårr mycket tid med älskade Dennis, vilket varit helt fantastiskt. De perfekta dagarna bara radar upp sig. Nåja även hunnit med julmys hemma, massa fika runt om hos folk bland annat kusinerna!! Lilla jul i värmland, lite jobb, nyår i Karlstad (Jättekul), bus med A-K!, SKOTER och bara lugna skruttis dagar:)
Så nu är der 2011 och jag är inne på terminen med C-uppsats kan bara hoppas att den går bra, kan verkligen inte bli större arbetsbörda en förra årets marddröms termin- eller kan det? Ja  ja tänker inte oroa mig i förväg och jag vet ju att jag har jenny och johanna med mig så det kommer ordna sig- någon gång..
Igår klippte jag mig och det blev faktiskt lite förändring inte bara toppning den här gången och jag blev nöjd:) Sen blev det en tur till Örebro då Anders, Dennis kompis, skulle köpa ni bil och jag hängde med på ett litet hörn.. Bilen var riktigt fin!
Idag blir det nog bullbak, tror jag:) Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0